Müügitingimused

Kehtivad alates 31.03.2023

1. ÜLDSÄTTED

1.1. Käesolevad Sweet Baby Dreams OÜ e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad Sweet Baby Dreams OÜ e-poest ostmisel internetiaadressilt https://sweetbabydreams.ee/et/rules-and-delivery/. Kauba müüja on Sweet Baby Dreams OÜ AS (edaspidi: müüja), aadress Tammepõllu tee 13 Viimsi , registrikood 14808875, tel 5560 1860, e-posti aadress e-pood@sweetbabydreams.ee. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel Sweet Baby Dreams OÜ e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://sweetbabydreams.ee/et/rules-and-delivery/. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.

1.3. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.

1.4. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

2. TELLIMUSE ESITAMINE

2.1. Tellimusi saab Sweet Baby Dreams OÜ e-poes esitada kas kliendina sisse logides või külalisena.

2.2. Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi. 

2.3. Osturkorvis broneeritakse iga kaup eraldi 60 minutiks. Osturalli perioodil 20 minutiks.

2.4. Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.

2.5. Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.

2.6. Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile «Tagasi kaupmehe juurde».

2.7. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile automaatse e-kirja.

2.8. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitma hakkamisest ja müügilepingu sõlmimisest, teavitades sellest klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega (näiteks kaupa ei õnnestunud komplekteerida). Juhul, kui müüja loobub tellimuse täitma hakkamisest ja müügilepingu sõlmimisest, tagastatakse tellimuse maksumus kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. 

2.9. Pärast tellimuse komplekteerimist saadetakse kliendile e-posti teel arve-saateleht, millega müüja kinnitab, et on ostja tellimuse vastu võtnud ning millega loetakse müüja ja ostja vahel müügileping sõlmituks. Kui arve-saatelehel esineb vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), tuleb kohe ühendust võtta klienditeenindusega e-posti või telefoni teel. 

3. KAUBA HIND, MAKSEVÕIMALUSED, PARTNERKAARDI EELISED

3.1. Kõik Sweet Baby Dreams OÜ e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

3.2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool e-poodi Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

3.3. Juhul, kui klient ei vali tellitud kaubale Viimsi ise järele tulemist, lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu vastavalt müügitingimuste punktile 4.

3.4. Kauba eest saab tasuda Sweet Baby Dreams OÜ e-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

4. KAUBA KÄTTESAAMINE

4.1. Kauba kättesaamise üldtingimused 

4.1.1. Kaupa saab tellida Viimsi Sweet Baby Dreams OÜ, pakiautomaati või kliendi poolt näidatud aadressile kullerteenust kasutades. See, milliseid pakiautomaadi ja kullerteenuseid saab paki kättesaamiseks kasutada, kuvatakse e-poes ostu vormistamisel tarneviisi valiku juures.

4.1.2. Tellimuse kättesaamise aeg ja koht kuvatakse e-poes ostu vormistamisel kauba tarneviisi valiku juures ning märgitakse pärast ostu sooritamist kliendile e-kirjaga saadetavas tellimuse kinnituses. Kui kauba tarneviisiks on valitud kättesaamine Viimsi Sweet Baby Dreams OÜ, siis märgitakse kättesaamise aeg kliendile e-kirjaga saadetaval arve-saatelehel.

4.2. Kauba kättesaamine Sweet Baby Dreams OÜst

4.2.1. Kauba väljastamine toimub Sweet Baby Dreams OÜ lahtioleku aegadel klienditeeninduse infoletis: Viimsi Sweet Baby Dreams OÜ.

4.2.2. Kauba kohalejõudmisest klienditeenindusse teavitatakse klienti tellimuses märgitud kontaktandmetel, kasutades selleks tellimuses märgitud e-posti aadressi. 

4.2.3. Kliendile väljastatakse kaubad isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib müüja jätta kauba väljastamata.

4.2.4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.

4.2.5. Kauba kättesaamisel Viimsi Sweet Baby Dreams OÜ ei lisandu tellimuse summale kohaletoimetamise tasu.

4.2.6. Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.3. Kauba kättesaamine pakiautomaadist

4.3.1. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu.

4.3.2. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi ja paki tagastamiseks vajaminevat tagastuskoodi.

4.3.3. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.

4.3.4. Saadetise hoiuaeg pakiautomaadis on 7 (seitse) kalendripäeva.Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. 

4.4. Kauba kättesaamine SmartKULLERiga

4.4.1. Valides kauba kohaletoimetamiseks SmartKULLERi, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 500 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

4.4.2. Kauba üleandmise täpse aja lepib kuller kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.

4.4.3. Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul kui klient ei ole kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse kaup kätte toimetada. Kui mõlemad katsed kaup kliendile üle anda ebaõnnestuvad, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.5 Kauba kättesaamine Omniva kulleriga

4.5.1 Valides kauba kohaletoimetamiseks Omniva kulleri, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu (v.a. juhul kui tellimuse maksumus ületab 500 eurot).

4.5.2 Kauba üleandmise aeg lepitakse kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku. Kui ettehelistamise käigus selgub, et kliendil pole võimalik kaupa vastu võtta kauba Omnivale üleandmise päevale järgneva 3 (kolme) päeva jooksul (v.a pühapäev ja riiklikud pühad), viiakse kullerpakk väljastamiseks Omniva pakiautomaati või postkontorisse. Kliendile edastatakse teade paki väljastuskoha ja -aja kohta.

4.5.3 Kui kliendiga ei ole võimalik 3 (kolme) päeva jooksul kontakti saada, suunatakse kullerpakk väljastamiseks Omniva pakiautomaati või postkontorisse  ning kliendi aadressile kättetoimetamise katset ei tehta. Kliendile edastatakse teade paki väljastuskoha ja -aja kohta.

4.5.4 Kullerpakke, mida kuller ei saanud kätte toimetada, hoiustatakse postiasutuses või pakiautomaadis 15 kalendripäeva.

4.5.5 Kliendile kättetoimetatud ja kliendi soovil tagastatavaid saadetisi võetakse vastu kõigis postkontorites või pakiautomaatides. Saadetise tagastamisel peab saadetisel olema peal originaalaadresskaart. 

4.6. Kauba kontroll

4.6.1. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Kui tootepakendit on võimalik avada seda kahjustamata, kuid klient on rikkunud pakendit, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tootepakendi väärtuse vähenemisega tekitatud kahju hüvitamist, mis arvestatakse maha kliendile tagastatavast ostusummast. Juhul, kui tootepakendit ei saa avada seda kahjustamata, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.

4.6.2. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust.

4.6.3. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba juhusliku hävimise ja kahjustumise risk üle kliendile.

5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

5.1. Müüja töötleb kliendi poolt e-poes sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, telefon) eelkõige tellimuse täitmiseks ning kauba kliendile kohale toimetamiseks vastavalt https://sweetbabydreams.ee/et/privacy-policy/.

5.2.  E-poodi sisse loginud klientide isikuandmeid töödeldakse lisaks müüja andmekaitsetingimustele ka vastavalt https://sweetbabydreams.ee/et/privacy-policy/.

6. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE, TAGASIMAKSED

6.1. Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (v.a toote puuduste ilmnemisel, vt punkti 8).

6.2. Kauba tagastamiseks peab klient täitma kaubaga kaasas olnud arve-saatelehel toodete tagastamise osa või lepingust taganemise avalduse ning edastama selle koos kaubaga Viimsi  Sweet Baby Dreams OÜ (Randvere tee 1b-207, Viimsi) klienditeeninduse kaudu, pakiautomaadi kaudu, kui kauba kättesaamiseks kasutati pakiautomaadi teenust, või kulleri kaudu, kui kauba kättesaamiseks kasutati kullerteenust. Täpsem kirjeldus paki tagastamisviiside kohta on toodud ära Sweet Baby Dreams OÜ kodulehel www.Sweet Baby Dreams OÜ.ee. Taganemisavalduse vormi leiab siit: taganemisavaldus

6.3. Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.

6.4. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Toodet ei tule tagastada originaalpakendis, kui pakendit ei olnud võimalik avada pakendit kahjustamata. 

6.5. Selleks, et veenduda kauba sobivuses ehk kauba olemuses, omadustes ja toimimises, on kliendil lubatud kaubaga tutvuda ja seda proovida viisil, nagu seda on lubatud tavapäraselt teha poes.  Selle käigus tuleb tagada, et kauba ja selle pakendi seisukorda ei halvendataks. Näiteks rasedatele padi võib proovida, kuid ei tohi võtta kasutusele ja neid kanda. Kauba lubatust muul viisil kasutamiseks ja seeläbi kauba halvendamiseks peetakse seda, kui selle kauba eeldatav müügihind ei oleks samadel tingimustel müües enam sama Müüja poolt müüdava samaväärse uue kaubaga, vaid madalam.  Muuhulgas võidakse lubatust muul viisil kauba kasutamiseks pidada seda, kui klient on eemaldanud kaubaga tutvumisel selle küljes olevad esemed (nt kaitsekiled, etiketid), mis on kaubale paigutatud selle seisukorra kaitsmiseks, ning nende eemaldamise tulemusena ei ole selle kauba eeldatav müügihind samadel tingimustel müües enam sama Müüja poolt müüdava samaväärse uue kaubaga, vaid madalam. 

6.6. Juhul kui klient on kaupa kasutanud muul viisil, kui on vajalik ja lubatud kaubaga tutvumiseks ja selle proovimiseks punktis 6.5 ettenähtud korras, ning seetõttu on tagastamisele kuuluv kaup halvenenud või kauba väärtus vähenenud, sh on kahjustatud toote pakendit, siis vastutab klient kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest. Sellisel juhul on müüjal õigus nõuda kliendilt kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest kahju hüvitamist. Müüjal on ühepoolselt õigus arvestada väärtuse vähenemisele vastav kahjuhüvitis maha kliendile tagastatavast ostusumast.

6.7. Kauba väärtuse vähenemise ulatuse määrab Müüja kasutades vajadusel eksperdi arvamust. Eksperdina aktsepteeritakse kauba tootjat ja maaletoojat. Kui klient ei nõustu väärtuse vähenemise arvamusega, siis annab väärtuse vähenemise kohta siduva arvamuse Müüja poolt valitud sõltumatu ekspertiisibüroo. Kui ekspertiisibüroo arvamus kinnitab Müüja hinnangut väärtuse vähenemise kohta, siis hüvitab ekspertiisikulud klient. Kui ekspertiisbüroo arvamus ei kinnita Müüja hinnangut väärtuse vähenemise kohta, siis kannab ekspertiisi kulud Müüja. Juhul kui klient ei nõustu sõltumatu ekspertiisibüroo arvamusega, on tal õigus pöörduda vaidluse lahendamiseks Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti poole.

6.8. 14-päevane tagastamisõigus ei kehti kauba puhul, mis on valmistatud kliendi isiklikke vajadusi arvestades (nt kliendi mõõtude järgi); kauba puhul, mis on kiiresti riknev või vananev; perioodiliselt ilmuvate trükiste puhul (nt ajakirjad, ajalehed); audio- ja videosalvestustele ning arvutitarkvarale, juhul kui klient on ümbrise avanud; suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud (nt kosmeetikatooted, pesu, bikiinid, parfüümid).

6.9. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma arvestades müügitingimustes sätestatud erisusi koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

7. KAUBA VAHETAMINE

7.1. Kliendil on õigus kaupa ümber vahetada Viimsi Sweet Baby Dreams OÜ.

7.2. Vahetada ei saa kaupu, mida ei ole võimalik müügitingimuste punkti 6.8 kohaselt tagastada. 

7.3. Kauba vahetamiseks peab klient pöörduma Viimsi Sweet Baby Dreams OÜ.

8. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

8.1. Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest mõistliku aja jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.

8.2. Kliendil on soovitatav esitada pretensioon e-posti teel aadressile e-pood@sweetbabydreams.ee või Viimsi Sweet Baby Dreams OÜ klienditeeninduse letis. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.Müüja vastab kliendi kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

8.3. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

8.4. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

8.5. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametisse (Pronksi 12 Tallinn 10117, https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12 Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.